Konu
Şubat ayı ödemeleri
25-02-2010, 11:48:15
#144
Netapi
yaw ilk ödemeyi alıcam 3 kuruş bişi
Heycan var, üstte ay sonuna eftniz vs de yazıyo, "ödeme işlemde" nasıl bişi merak ediyom
Refreshliyom saifeyi paso