Konu
Şubat ayı ödemeleri
25-02-2010, 00:29:35
#136
BaRoN
fazla paniğe gerek yok yav yazmasada ödeme geçtiyseniz 100 ü yüzde 99 yatacaktır. benim geçen ay hiç yazmıyodu - idi hatta
ama geldi