• 21-08-2008, 20:11:25
    #46
    Doların yükselmesi yararımızadır. Malum ithalat aldı başını gidiyor. İhracatçı kan ağlıyor. Ödeme herhalde haftaya Çarşamba falan olur.
  • 21-08-2008, 20:48:22
    #47
    Doların düşmesi ülke ekonomisine uzun vadeli kar değil zarar getirmektedir. Nedeni ise basit bir ifade ile doların düşük tutulması ile Türkiye'de üretilen malların yurt dışında yani pazarlanacağı ülkelerde diğer ürünler ile rekabet gücünün azalmasına neden olmaktadır. Buda uzun vadeli baktığımızda ve sürekli düşen bir dolar seyri ile ülkemizde çalışır durumda olan firmaların yavaş yavaş zor duruma düşmesine ve kapanmasına neden olur. O bakımdan dolar ülke şartlarına göre ne çok düşük ne de çok yüksek olmalıdır...

    Bol kazançlı günler dilerim. Kolay geslin.

    Edit: Doların 1 YTL'nin altında düşmesini isteyen arkadaşlar iyi niyetle söylüyürlar bundan eminim ama inanın o dediğiniz fiyatlara düşerse çok zor zamanlar geçiririz... Çünkü ülkemizde üretim denen birşey kalmaz ki artık gününmüz dünyasında üretimden geçmeyen bir kalkınma da düşünelemez...
  • 22-08-2008, 14:13:27
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar

    Ben Haziran ayında falan 100 $'a ulaştım ve şuan hesabımda 150 $ var. Az önce banka hesap bilgilerimi de doğruladım.

    Ödememi acaba bu ay alabilir miyim ?
  • 22-08-2008, 14:16:21
    #49
    Benimde Bugun 100 dolar Oldu İşe Bak bi ay daha Beklicez
  • 22-08-2008, 14:28:57
    #50
    _nkA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    Ben Haziran ayında falan 100 $'a ulaştım ve şuan hesabımda 150 $ var. Az önce banka hesap bilgilerimi de doğruladım.

    Ödememi acaba bu ay alabilir miyim ?

    Haziran ayında 100$ bakiyen varsa hesabınla ilgili herhangi bir aksilik çıkmazsa bu ay ödeme alırsın.
  • 22-08-2008, 16:19:06
    #51
    Sesimol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haziran ayında 100$ bakiyen varsa hesabınla ilgili herhangi bir aksilik çıkmazsa bu ay ödeme alırsın.
    Hayır bu ayın 15 inden önce banka hesabını doğrulaman gerekiyordu bu ay ödemeni alabilmen için. Yani en azından ben öyle biliyorum.
  • 23-08-2008, 11:37:39
    #52
    hade be google okul harcamalarım için acele et be
  • 23-08-2008, 11:50:12
    #53
    google bi kıyak yapıp fazla para yatırsana
  • 23-08-2008, 16:25:36
    #54
    ibr_cnr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google bi kıyak yapıp fazla para yatırsana
    sanırım 1 yıl önce forumda bir arkadaşa fazla yatmıştı. ertesi gün ise parayı geri çekmişler