Bu Ayın 16'sında Banlandım Arkadaşlar Geçen Ayın Ödemesini Alırmıyım ?
hesabıma hiç giremiyorum yani kapalı...
.:: Google Adsense Agustos 2008 Ödemesi ::.
690
●43.195
- 25-08-2008, 11:27:37Üyeliği durduruldualamazsın diye biliyorum bir arkadaşımın 300 küsür doları kalmıştı içerde alamadı ama tam bilmiyorum.ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2008, 11:33:43Bazıları alırsın diyor bazıları alamazsın diyor kafayı yiyeceğim...ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2008, 11:41:04Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hesabının kapatılması, ayın 15'inden sonra olduğundan, ödeme alma ihtimalin var ama kimse bunun için kesin cevap veremez. Ay sonunda belli olur..ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2008, 11:49:30Büyük bir ihtimalle alırsın ayın 15'inden sonra banlanan hesaplar genelde ödemeyi alır..ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2008, 12:05:32ben 18 inde banlandigim bir hesabin parasini alamamistim dier yandan 15 inde banlanan bi hesabimin parasini aldim kimse kesin bişe diyemez

ben seni uyarmıştım banlanma diye