• 25-08-2008, 11:20:25
    #64
    Davay davay 🌹
    Bu Ayın 16'sında Banlandım Arkadaşlar Geçen Ayın Ödemesini Alırmıyım ?

    hesabıma hiç giremiyorum yani kapalı...
  • 25-08-2008, 11:27:37
    #65
    Üyeliği durduruldu
    ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Ayın 16'sında Banlandım Arkadaşlar Geçen Ayın Ödemesini Alırmıyım ?
    hesabıma hiç giremiyorum yani kapalı...
    alamazsın diye biliyorum bir arkadaşımın 300 küsür doları kalmıştı içerde alamadı ama tam bilmiyorum.
  • 25-08-2008, 11:33:43
    #66
    Davay davay 🌹
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alamazsın diye biliyorum bir arkadaşımın 300 küsür doları kalmıştı içerde alamadı ama tam bilmiyorum.
    Bazıları alırsın diyor bazıları alamazsın diyor kafayı yiyeceğim...
  • 25-08-2008, 11:41:04
    #67
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Ayın 16'sında Banlandım Arkadaşlar Geçen Ayın Ödemesini Alırmıyım ?
    hesabıma hiç giremiyorum yani kapalı...
    Hesabının kapatılması, ayın 15'inden sonra olduğundan, ödeme alma ihtimalin var ama kimse bunun için kesin cevap veremez. Ay sonunda belli olur..
  • 25-08-2008, 11:49:30
    #68
    ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazıları alırsın diyor bazıları alamazsın diyor kafayı yiyeceğim...
    Büyük bir ihtimalle alırsın ayın 15'inden sonra banlanan hesaplar genelde ödemeyi alır..
  • 25-08-2008, 12:05:32
    #69
    ben 18 inde banlandigim bir hesabin parasini alamamistim dier yandan 15 inde banlanan bi hesabimin parasini aldim kimse kesin bişe diyemez
  • 25-08-2008, 12:29:38
    #70
    inş alırsın diyelim ben seni uyarmıştım banlanma diye
  • 25-08-2008, 12:33:55
    #71
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Erhan senin gibi adam nasıl banlandı?
  • 25-08-2008, 12:37:35
    #72
    bugün yatacağı mechul ama bir sürü ödemem var ya bugün için