kardeş ne boyle kendini düşünüyorsun.sen üç beş kuruş fazla alcan die o kadar fiyat artırımında, memleket ekonomisi ne olur hiç düşündün mü ?keşke dolar 1 ytl nin altına düşse.walla canı gonulden isterim bunu.
doların fazla düşmeside iyi değildir biraz çıkmasınında çok zararı yoktur.
hacı biliyorum serbest piyasadayiz dolar 2 çikar 2 düşer ben lafin gelişi söyledim 2 kuruş artsin diye arkadaş patlasin diyo 1,5 olsun diyo. sen bu ay salliyorum 40-400 YTL fazla kazanicaksin ama senin geliğcek birikiminden şimdi çay kaşiği ile giderken dediğin olursa çorba kaşiği ile gidicek