• 25-08-2008, 12:38:21
    #73
    Nasıl bir adamlığı yok bu işin.Elini gavura açmışsan heran avucundan gidebilme ihtimalini düşünüceksin.Ben 2 kez banlandım .Bir şekilde banlarlar emin olun.
    Neden çok kazananla çalışsınki ? Dışarda binlerce webmaster var.Günlük 0,01 e razı.

    Geçmiş olsun Erhan
  • 25-08-2008, 12:43:23
    #74
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Byturkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bir adamlığı yok bu işin.Elini gavura açmışsan heran avucundan gidebilme ihtimalini düşünüceksin.Ben 2 kez banlandım .Bir şekilde banlarlar emin olun.
    Neden çok kazananla çalışsınki ? Dışarda binlerce webmaster var.Günlük 0,01 e razı.

    Geçmiş olsun Erhan
    Ben tek tık $1-3 alıyorum beni niye banlamıyor?
  • 25-08-2008, 12:51:22
    #75
    @H5YPY0

    Ben yüzlerce arkadaşın yaşadığı sorunu dile getirdim.Zaten bu bilinen birşey.Arkadaşımın 5 senedir kullandığı hesabı uyduruk bir nedenden banlanıyor.Adwords tehlikesi adı altında çok kazananları banlıyorlar.

    Bizim ülkemizde daha sık oluyor bu ban işlemleri .Yurtdışındaki ve buradaki webmasterlara karşılaştırdığında kurallar katılığının üstümüzde daha çok olduğu anlaşılıyor.(Benim gözlemim)
  • 25-08-2008, 12:57:16
    #76
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. diyor ödeme geçmişimde 30 una mı yapılacak şimdi bana ödeme nasıl olacak ne zaman olacak :S
  • 25-08-2008, 12:58:11
    #77
    Ben uzun süredir çalışıyorum ve gelirim iyi ama hesap banı yemedim. Yediğim domain banları da hep haklı nedenlerden ötürüydü. Bir çok haksız ban olduğu söyleniyor, bana şu ana kadar böyle bir şey denk gelmedi. Umarım da gelmez. Ödeme 26 sında hesaplarımızda diye düşünüyorum.
  • 25-08-2008, 13:00:02
    #78
    yarın gelirse çok iyi olur eylül başı gelir diye düşünüyordum..
  • 25-08-2008, 13:00:29
    #79
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    BaRoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. diyor ödeme geçmişimde 30 una mı yapılacak şimdi bana ödeme nasıl olacak :S
    o standart hep yazar

    genellikle 27-28-29 para hesapta olur..zaman zman istisnai durumlar olur..hafta sonu araya girmesi ,adamların önemli günlerinin olması gibi

    ama bu akşamdan itibaren 3 gün içinde ödeme işlemde yazıp ertesi gün para yatar
  • 25-08-2008, 13:07:28
    #80
    tşkler winston inş bugün yada yarın yatar ya çok lazım
  • 25-08-2008, 13:08:33
    #81
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    BaRoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tşkler winston inş bugün yada yarın yatar ya çok lazım
    bugün yatma ihjtimali kalmadı
    bu gece ödeme işlemde yazarsa ki zannetmiyorum ama belli de olmaz en erken yarın alırsın