Nasıl bir adamlığı yok bu işin.Elini gavura açmışsan heran avucundan gidebilme ihtimalini düşünüceksin.Ben 2 kez banlandım .Bir şekilde banlarlar emin olun.
Neden çok kazananla çalışsınki ? Dışarda binlerce webmaster var.Günlük 0,01 e razı.
Geçmiş olsun Erhan
.:: Google Adsense Agustos 2008 Ödemesi ::.
690
●43.195
- 25-08-2008, 12:43:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben tek tık $1-3 alıyorum beni niye banlamıyor?Byturkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2008, 12:51:22@H5YPY0
Ben yüzlerce arkadaşın yaşadığı sorunu dile getirdim.Zaten bu bilinen birşey.Arkadaşımın 5 senedir kullandığı hesabı uyduruk bir nedenden banlanıyor.Adwords tehlikesi adı altında çok kazananları banlıyorlar.
Bizim ülkemizde daha sık oluyor bu ban işlemleri .Yurtdışındaki ve buradaki webmasterlara karşılaştırdığında kurallar katılığının üstümüzde daha çok olduğu anlaşılıyor.(Benim gözlemim) - 25-08-2008, 12:58:11Ben uzun süredir çalışıyorum ve gelirim iyi ama hesap banı yemedim. Yediğim domain banları da hep haklı nedenlerden ötürüydü. Bir çok haksız ban olduğu söyleniyor, bana şu ana kadar böyle bir şey denk gelmedi. Umarım da gelmez. Ödeme 26 sında hesaplarımızda diye düşünüyorum.
- 25-08-2008, 13:00:29Eposta Aktivasyonu Gerekmekteo standart hep yazarBaRoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

genellikle 27-28-29 para hesapta olur..zaman zman istisnai durumlar olur..hafta sonu araya girmesi ,adamların önemli günlerinin olması gibi
ama bu akşamdan itibaren 3 gün içinde ödeme işlemde yazıp ertesi gün para yatar - 25-08-2008, 13:08:33Eposta Aktivasyonu Gerekmektebugün yatma ihjtimali kalmadıBaRoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu gece ödeme işlemde yazarsa ki zannetmiyorum ama belli de olmaz en erken yarın alırsın
eylül başı gelir diye düşünüyordum..
