Konu
.:: Google Adsense Agustos 2008 Ödemesi ::.
25-08-2008, 13:08:33
#81
winston
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
BaRoN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tşkler winston inş bugün yada yarın yatar ya
çok lazım
bugün yatma ihjtimali kalmadı
bu gece ödeme işlemde yazarsa ki zannetmiyorum ama belli de olmaz en erken yarın alırsın