• 19-08-2008, 17:54:43
    #28
    Bu ay kaçırdım eylülde artık..
  • 19-08-2008, 18:01:24
    #29
    Üyeliği durduruldu
    kskleee38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alacak arkadaslara afiet olsun bende para birikmesine rahmen almamakta ısrarlıyım 252$ dolar oldu almıyorum almıcamda
    Bende oyle yaptim ama artik hemen aliyorum.
    GOOGLE sakat, bazen uyarmadan ban'liyor. Bu durumda o paranin hepsi gider, haberin olsun
    Bence daha fazla bekletme...
  • 19-08-2008, 19:24:29
    #30
    TurXaliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende oyle yaptim ama artik hemen aliyorum.
    GOOGLE sakat, bazen uyarmadan ban'liyor. Bu durumda o paranin hepsi gider, haberin olsun
    Bence daha fazla bekletme...
    yok google daha önce 1000 $ ı yedi benim çok kızdım almıcam para onun olsun parası zaten artık web ile ugraşamıyorum işlerimden dolayı eve yorgun geliyoruz zaten bide web ile ilgilenmeye kalkınca ertesi gün uykum geliyor işte para beklesin hesabta
  • 19-08-2008, 22:59:03
    #31
    ilk ödemeyi alıcam 150 $ olmuş hesapta hadi hayırlısı
  • 20-08-2008, 16:04:43
    #32
    Üyeliği durduruldu
    ben de ilk ödemeyi alıcam çok heyecanlıyım
  • 20-08-2008, 20:05:30
    #33
    "Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. "
    İletisi ekranda
  • 21-08-2008, 00:37:03
    #34
    dolar düşmese keşke
  • 21-08-2008, 00:40:34
    #35
    Gardian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolar düşmese keşke
    şu anda kaç
  • 21-08-2008, 00:42:17
    #36
    BestBads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu anda kaç
    1.20 şuan,eskiden 1.30 larda geziniyordu