• 17-08-2008, 21:27:10
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba Arkadaşlar Bu ay Google Adsense`nin Haziran Ayı Kazançlarımızın Ödemesini Alıcağız..
    Konu ile alakalı görüşlerinizi yazabilirsiniz.ayın 29 Cuma günü alırız ödemeleri diye tahmin ediyorum ben...
  • 17-08-2008, 21:27:57
    #2
    Her ay bu konu niye açılır anlam veremiyorum.her ay aynı şeyler yazılıyor =)
  • 17-08-2008, 21:29:11
    #3
    sen biraz daha düşün anlamını bulamassan burda yardımcı olurus sanada :d
  • 17-08-2008, 21:30:27
    #4
    Konunun içeriğine bakmıyorum sadece başlığı gördüğüm için her ay açıldığından haberim var

    edit : hayırdır blanx konunu niye editledin
  • 17-08-2008, 21:31:28
    #5
    Çok erken değil mi sizce de ? ayın 28-29u gibi yatacak para için şimdiden konu açmak sabırsızız sanırım benim de param yok şu an bu arada konunun anlam ve önemine binaen söyleyim dedim para para para
  • 17-08-2008, 21:31:51
    #6
    benden önce davrandın

    Ödeme alacaklara hayırlı olsun diyorum (ben dahil )
  • 17-08-2008, 21:34:09
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence sabit bir baslik olsun her o basliktan takip edelim.Ben sahsen 27 gibi bakiyorum konuya
  • 17-08-2008, 21:35:48
    #8
    Abi daha 12.13 güne yakın bir zaman var.

    4.5 gün kalasıya açın başlıkları ne gereği var anlamıyorum
  • 17-08-2008, 21:54:40
    #9
    boku çıktı bu olayın iyice neyse gelirler nasıl bu ay