• 18-08-2008, 17:07:22
    #19
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Her geçen ay daha da erken açılmaya başladı, adeta konu açmak için yarışılıyor
  • 18-08-2008, 17:10:11
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    r10 eylül ödemeleri başligi bekliyorum 2 gün sonra.
  • 18-08-2008, 19:13:18
    #21
    Kafadan 10 gün var daha bu ne acele
  • 18-08-2008, 22:29:18
    #22
    alacak arkadaslara afiet olsun bende para birikmesine rahmen almamakta ısrarlıyım 252$ dolar oldu almıyorum almıcamda
  • 18-08-2008, 23:54:53
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Ödeme alan herkese hayırlı olsun diyelim...
  • 19-08-2008, 03:10:07
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ödeme alacak olan arkadaşlara şimdiden hayırlı uğurlu olsun...
  • 19-08-2008, 17:43:22
    #25
    Arkadaşlar hazıran sonu ıutıbarıylemı yoksa temmuz sonu ıtıbarıyle 100 doları gecmemız lazımkı bu ay sonu alabılelım parayı ? benım temmuz sonunda 150 dolar oldu nezaman alıcam sımdı ?
  • 19-08-2008, 17:44:25
    #26
    Temmuz ay sonunda 100 doları geçmişsen bu ay sonu paranı alabilirsin.
  • 19-08-2008, 17:46:22
    #27
    gnydgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temmuz ay sonunda 100 doları geçmişsen bu ay sonu paranı alabilirsin.
    tesekkurler ındırıgandi yapıcam parayı