.:: Google Adsense Agustos 2008 Ödemesi ::.
690
●43.195
- 17-08-2008, 21:59:12ehh işte geleneği bozmuyoruz biz de
benim gelir giderden çok.çok çok şükür
- 17-08-2008, 22:01:00Erken açıldı veya her ay neden açılıyor deyince - rep almakta gelenek oluyor herhaldemyqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2008, 13:19:48Sırrı adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu konuda yazmam kolay kolay ama allahi haklısın ...
her ay çok erkenden konu açılır.
sonra birileri çıkar neden bu kadar erken açıldı diye sorar falan filan bunlar ödemeler alınana kadar devam eder
çok gülüyorum valla ...
benim gelir giderden çok.çok çok şükür