• 17-08-2008, 21:57:33
    #10
    her ay konu bu zamanda (diğer başlıkları inceleyin) açılır ve her ay yine bir kaç arkadaş erken açıldı diye cevap yazar bu gelenektir
  • 17-08-2008, 21:59:12
    #11
    ehh işte geleneği bozmuyoruz biz de benim gelir giderden çok.çok çok şükür
  • 17-08-2008, 22:01:00
    #12
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her ay konu bu zamanda (diğer başlıkları inceleyin) açılır ve her ay yine bir kaç arkadaş erken açıldı diye cevap yazar bu gelenektir
    Erken açıldı veya her ay neden açılıyor deyince - rep almakta gelenek oluyor herhalde
  • 17-08-2008, 22:25:37
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adamı neden banladınız ya saçmalık
  • 17-08-2008, 22:49:46
    #14
    evet bence 28 işlemde 29 yatar sabah akbank filan aksama dogru yada ertesi gün iş bankasına zorda olsa yatar diye düşünüyorum
  • 18-08-2008, 11:54:31
    #15
    Haziran ayımı benim,temmuz 15 den önce 100 doları aşmıştı.ödeme alırmıyım?
  • 18-08-2008, 13:19:48
    #16
    Sırrı adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ay bu konu niye açılır anlam veremiyorum.her ay aynı şeyler yazılıyor =)

    bu konuda yazmam kolay kolay ama allahi haklısın ...
    her ay çok erkenden konu açılır.

    sonra birileri çıkar neden bu kadar erken açıldı diye sorar falan filan bunlar ödemeler alınana kadar devam eder


    çok gülüyorum valla ...
  • 18-08-2008, 14:22:35
    #17
    alacaklara hayırlı olsun : ))
    şu lanet pin gelseydi bende bayram ederdim bu ay : P
  • 18-08-2008, 14:26:28
    #18
    Üyeliği durduruldu
    benim de bu ay param gelecekti ama banlandım