Sırrı adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her ay bu konu niye açılır anlam veremiyorum.her ay aynı şeyler yazılıyor =)

bu konuda yazmam kolay kolay ama allahi haklısın ...
her ay çok erkenden konu açılır.

sonra birileri çıkar neden bu kadar erken açıldı diye sorar falan filan bunlar ödemeler alınana kadar devam eder


çok gülüyorum valla ...