Nasıl bir adamlığı yok bu işin.Elini gavura açmışsan heran avucundan gidebilme ihtimalini düşünüceksin.Ben 2 kez banlandım .Bir şekilde banlarlar emin olun.
Neden çok kazananla çalışsınki ? Dışarda binlerce webmaster var.Günlük 0,01 e razı.
Geçmiş olsun Erhan
Ben tek tık $1-3 alıyorum beni niye banlamıyor?