Ben uzun süredir çalışıyorum ve gelirim iyi ama hesap banı yemedim. Yediğim domain banları da hep haklı nedenlerden ötürüydü. Bir çok haksız ban olduğu söyleniyor, bana şu ana kadar böyle bir şey denk gelmedi. Umarım da gelmez. Ödeme 26 sında hesaplarımızda diye düşünüyorum.