dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 kuruş kazanicağiz diye ülkenin ekonomisene milyarlarca dolar zarar vermek isteyen zihniyeti kınıyorum
doların fazla düşmeside iyi değildir biraz çıkmasınında çok zararı yoktur.