Bu Ayın 16'sında Banlandım Arkadaşlar Geçen Ayın Ödemesini Alırmıyım ?
hesabıma hiç giremiyorum yani kapalı...
Hesabının kapatılması, ayın 15'inden sonra olduğundan, ödeme alma ihtimalin var ama kimse bunun için kesin cevap veremez. Ay sonunda belli olur..