• 27-08-2008, 12:28:52
    Davay davay 🌹
    ya onu bunu bırakında ayın 16'sında geçersiz tık yüzünden banlandım sizce benim halim ne olur alırmıyım paraları
  • 27-08-2008, 12:30:47
    ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam kardeş haklısın kusura bakma...
    ya onu bunu bırakında ayın 16'sında geçersiz tık yüzünden banlandım sizce benim halim ne olur alırmıyım paraları
    Altın Nesil 16 sından sonra hesap banlandıysa komple,google'un hidayete ermesi lazım ödeme yapması için..

    İnşallah öder,yüklü miktar varsa içerde ,üzer insanı çok..
    Vardır bir hayır herşeyde..

    Geçmiş olsun
  • 27-08-2008, 12:31:04
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Alacan diyorum erhan, ısmarlatacam o yemeği sana
  • 27-08-2008, 12:47:36
    erhan peşinden koştuğun miktar ne??

    ayrıca daha önce 16.sında hesap gitmişti 2k$ para vardır. uçtu

    daha sonra 20 sinden gitmişti onu almıştım.

    bizim paracıklar cumaya mı kaldı şimdi
  • 27-08-2008, 13:38:11
    Davay davay 🌹
    hun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alacan diyorum erhan, ısmarlatacam o yemeği sana
    Alayımda parayı yemek sorun değil sözüm sözdür ısmarlıcam

    death_angel35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    erhan peşinden koştuğun miktar ne??
    ayrıca daha önce 16.sında hesap gitmişti 2k$ para vardır. uçtu
    daha sonra 20 sinden gitmişti onu almıştım.
    bizim paracıklar cumaya mı kaldı şimdi
    okadar değil fakat benim için hatrı sayılır bir para

    off offf 16 sındamı gitti benim hesapta 16sında gitti
    valla alamazsam parayı bu ay çok sıkıntı çekerim...
  • 27-08-2008, 13:41:16
    ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alayımda parayı yemek sorun değil sözüm sözdür ısmarlıcam
    okadar değil fakat benim için hatrı sayılır bir para
    off offf 16 sındamı gitti benim hesapta 16sında gitti
    valla alamazsam parayı bu ay çok sıkıntı çekerim...
    erhan benim reklam kodlarınu al sitene koy ben odeme alıcna sana veriyim%10nunu kestikten sorna
  • 27-08-2008, 13:46:52
    Yine tahminimde yanılmadım Perşembe ödemeler hesapta..
  • 27-08-2008, 13:48:08
    lovemove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine tahminimde yanılmadım Perşembe ödemeler hesapta..
    Ödeme işlemde mi sende?
  • 27-08-2008, 13:56:59
    Davay davay 🌹
    gardoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    erhan benim reklam kodlarınu al sitene koy ben odeme alıcna sana veriyim%10nunu kestikten sorna
    bu konuyu akşam eve gidince görüşelim şuan bürodayım...