Cyxe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ödemeler cuma yatmazsa yandık
690
●43.195
Altin nesil ilk defami ödeme bekliyorsun ? burada her zaman makara olur. Bekliyoruz sonuda her ay ayni şeyler zaten biliniyor 1-2 icinde alinacaği. Senin olayi bu kadar germene gerek yok. anlatabildim mi ?
hala ilginçsiniz sizden hırs çıkartmadım sadece soruyorum dedinizya adsense bu ay para vermeyecek diye bunu neye göre söylediniz ?
kapatalım şu konuşmayı...

ayın 16'sında geçersiz tık yüzünden banlandım sizce benim halim ne olur alırmıyım paraları