Cyxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altin Nesil sen anlamiyorsun galiba, şaka bu şakaaa. Bende ilk ödememi 2007'de aldim zaten. Nie uzatiosun ki bak senden baska sorun oldumu bunu
tamam kardeş haklısın kusura bakma...


ya onu bunu bırakında ayın 16'sında geçersiz tık yüzünden banlandım sizce benim halim ne olur alırmıyım paraları