ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alayımda parayı yemek sorun değil sözüm sözdür ısmarlıcam
okadar değil fakat benim için hatrı sayılır bir para
off offf 16 sındamı gitti benim hesapta 16sında gitti
valla alamazsam parayı bu ay çok sıkıntı çekerim...
erhan benim reklam kodlarınu al sitene koy ben odeme alıcna sana veriyim%10nunu kestikten sorna