ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam kardeş haklısın kusura bakma...
ya onu bunu bırakında ayın 16'sında geçersiz tık yüzünden banlandım sizce benim halim ne olur alırmıyım paraları
Altın Nesil 16 sından sonra hesap banlandıysa komple,google'un hidayete ermesi lazım ödeme yapması için..

İnşallah öder,yüklü miktar varsa içerde ,üzer insanı çok..
Vardır bir hayır herşeyde..

Geçmiş olsun