• 28-08-2008, 12:10:23
    artık hangi gün yatar die bi tahminde bile bulunamıyorum offf offfffffff
  • 28-08-2008, 12:24:34
    Arkadaşlar, bugün iş saati içinde "ödeme işlemde" yazarsa paramızı gün içerisinde çekebilir miyiz? Yoksa artık her durumda, yarın mı çekeceğiz paramızı?
  • 28-08-2008, 12:30:19
    gnydgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, bugün iş saati içinde "ödeme işlemde" yazarsa paramızı gün içerisinde çekebilir miyiz? Yoksa artık her durumda, yarın mı çekeceğiz paramızı?
    Bugün yazarsa işlemde,yarına kalır dostum..
  • 28-08-2008, 13:09:27
    İnş. Bugun yazarda pazartesiye kalmaz
  • 28-08-2008, 13:12:39
    bu ay ki ödemede yalan olcak gibi diğer aya sarkmaz inş bugun gece yarısına kadar ödeme işlemde yazmazsa diğer aya sarkar çünkü cuma günü ödemeleri işleme almazlar hafta sonları tatil ancak pazartesi işleme geçer salıda hesaplara
  • 28-08-2008, 13:14:24
    Bu gece yazar merak etmeyin bu kadar pek sarkmadı şimdiye kadar.
  • 28-08-2008, 13:15:06
    0ExselanS0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ay ki ödemede yalan olcak gibi diğer aya sarkmaz inş bugun gece yarısına kadar ödeme işlemde yazmazsa diğer aya sarkar çünkü cuma günü ödemeleri işleme almazlar hafta sonları tatil ancak pazartesi işleme geçer salıda hesaplara
    Pazartesi işlemde olup da salı yatma gibi bir imkanı yok, bu Google politikalarıyla çelişir. Ayın son haftası içerisinde ödeme bildirimde olması lazım. Yahu neden bu kadar gecikti, ilk kez bu kadar sıkıştım ve olana bakın!
  • 28-08-2008, 13:16:29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sakin olun
    google ödemelerine sadık
  • 28-08-2008, 13:19:23
    valla keşke dediğin gibi olsa gnydgn ama durum onu gösterir geçmiş zamanlarda ben ay sonuna ödeme beklerken diğer ayın 4. falan ödeme aldığımda olmuşdu belli olmuyor işleri