Konu
.:: Google Adsense Agustos 2008 Ödemesi ::.
28-08-2008, 12:24:34
#200
gnydgn
Arkadaşlar, bugün iş saati içinde "ödeme işlemde" yazarsa paramızı gün içerisinde çekebilir miyiz? Yoksa artık her durumda, yarın mı çekeceğiz paramızı?