Konu
.:: Google Adsense Agustos 2008 Ödemesi ::.
28-08-2008, 12:30:19
#201
Byturkx
gnydgn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar, bugün iş saati içinde "ödeme işlemde" yazarsa paramızı gün içerisinde çekebilir miyiz? Yoksa artık her durumda, yarın mı çekeceğiz paramızı?
Bugün yazarsa işlemde,yarına kalır dostum..