gnydgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar, bugün iş saati içinde "ödeme işlemde" yazarsa paramızı gün içerisinde çekebilir miyiz? Yoksa artık her durumda, yarın mı çekeceğiz paramızı?
Bugün yazarsa işlemde,yarına kalır dostum..