Doların düşmesi ülke ekonomisine uzun vadeli kar değil zarar getirmektedir. Nedeni ise basit bir ifade ile doların düşük tutulması ile Türkiye'de üretilen malların yurt dışında yani pazarlanacağı ülkelerde diğer ürünler ile rekabet gücünün azalmasına neden olmaktadır. Buda uzun vadeli baktığımızda ve sürekli düşen bir dolar seyri ile ülkemizde çalışır durumda olan firmaların yavaş yavaş zor duruma düşmesine ve kapanmasına neden olur. O bakımdan dolar ülke şartlarına göre ne çok düşük ne de çok yüksek olmalıdır...

Bol kazançlı günler dilerim. Kolay geslin.

Edit: Doların 1 YTL'nin altında düşmesini isteyen arkadaşlar iyi niyetle söylüyürlar bundan eminim ama inanın o dediğiniz fiyatlara düşerse çok zor zamanlar geçiririz... Çünkü ülkemizde üretim denen birşey kalmaz ki artık gününmüz dünyasında üretimden geçmeyen bir kalkınma da düşünelemez...