Konu
.:: Google Adsense Agustos 2008 Ödemesi ::.
21-08-2008, 20:11:25
#46
EFO
Doların yükselmesi yararımızadır. Malum ithalat aldı başını gidiyor. İhracatçı kan ağlıyor. Ödeme herhalde haftaya Çarşamba falan olur.