• 02-09-2010, 05:40:08
    #10
    Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.emoturka.com/forum/adim_a...rg-t54682.html

    bak üstteki linkte açıklamışlar, senin için sitede araştırıverdim.
    Ciddi mi söylediğimi sandın yoksa : P

    Okudum yinede dar pantolon marka ayakkabılar tek gözü kapatmak oje felan yok ben beceremem bunları : P Bu yaştan sonra Emo değil Memoş felan diye adımız çıkar.
  • 02-09-2010, 05:41:21
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emolara özgün makale yazdırmak lazım, g ler q, ş ler che falan olunca özgün sayılır herhalde

    Ben bir ÅŸey sormak istiyorum;

    siTeNiZ haYırLı oLsn gibi büyük-küçük harflerle nasıl yazıyor bu emolar? Ben mesela şu yazıyı normalde 3-4 sn de yazarken bu şekilde 30 saniyede falan yazabildim. Hangi harflerin büyük hangi harflerin küçük yazılacağı belli mi emoların alfabesinde?
    üstteki mesajı editleyip ilave yaptım, tekrar bak istersen.

    Yazı içinde sözlük yapılmış, onu kullanırsan 30 sn'den az sürer herhalde
    Sözlük linki: http://www.ismailaydogan.com/emo/
  • 02-09-2010, 05:44:35
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstteki mesajı editleyip ilave yaptım, tekrar bak istersen.

    Yazı içinde sözlük yapılmış, onu kullanırsan 30 sn'den az sürer herhalde
    Sözlük linki: http://www.ismailaydogan.com/emo/
    shitéNiz hayhırLı 0LshuN

    zZjjkadkja diye gülesim geldi bu emoluk zevkli mi acaba bi bakıp çıkma şansımız var mı?
  • 02-09-2010, 05:48:38
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    shitéNiz hayhırLı 0LshuN

    zZjjkadkja diye gülesim geldi bu emoluk zevkli mi acaba bi bakıp çıkma şansımız var mı?
    "Arkadaşa bakıp çıkacağız biz" mi diyeceksin
  • 02-09-2010, 05:50:39
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Arkadaşa bakıp çıkacağız biz" mi diyeceksin
    Beraber gireceksek ben her türlü çıkarım gerekirse seni yem olarak bile bırakırım bunlar insanda yiyor mu ama onu bilmiyorum işte
  • 02-09-2010, 05:51:03
    #15
    Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    shitéNiz hayhırLı 0LshuN

    zZjjkadkja diye gülesim geldi bu emoluk zevkli mi acaba bi bakıp çıkma şansımız var mı?
    Adın çıktıktan sonra sen bakıp çıksan ne olacak ki yok ben insanlıktan sıkıldım diyorsan sen bilirsin : P

    İnsanların orjinal olduktan sonra kılık kıyafetine kesinlikle karışmam ve söz etmem çevremde de buna müsade etmem ama bu olay çok farklı aşağılamıyorum ama ne bileyim ne gerek var oje dar pantolon felan özenti marka ayakkabılara
  • 02-09-2010, 05:51:21
    #16
    Muhabbet güzel Arkadaşlar. : )
  • 02-09-2010, 05:54:29
    #17
    Üyeliği durduruldu
    tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adın çıktıktan sonra sen bakıp çıksan ne olacak ki yok ben insanlıktan sıkıldım diyorsam sen bilirsin : P

    İnsanların orjinal olduktan sonra kılık kıyafetine kesinlikle karışmam ve söz etmem çevremde de buna müsade etmem ama bu olay çok farklı aşağılamıyorum ama ne bileyim ne gerek var oje dar pantolon felan özenti marka ayakkabılara
    Yok hocam bakıp çıkmayı bırak kafamı bile uzatmam

    kompedant adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhabbet güzel Arkadaşlar. : )
    Hocam kusura bakma konuyuda biraz dağıttık ama insanların giyimiyle falan bir derdimiz yokta; Türkçe'yi katletmelerini pek sindiremiyorum ve bunun yanında erkek oje sürer mi arkadaş?
  • 02-09-2010, 05:54:57
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beraber gireceksek ben her türlü çıkarım gerekirse seni yem olarak bile bırakırım bunlar insanda yiyor mu ama onu bilmiyorum işte
    Sen gir çık, ben istemem sağolasın yinede