Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emolara özgün makale yazdırmak lazım, g ler q, ş ler che falan olunca özgün sayılır herhalde

Ben bir şey sormak istiyorum;

siTeNiZ haYırLı oLsn gibi büyük-küçük harflerle nasıl yazıyor bu emolar? Ben mesela şu yazıyı normalde 3-4 sn de yazarken bu şekilde 30 saniyede falan yazabildim. Hangi harflerin büyük hangi harflerin küçük yazılacağı belli mi emoların alfabesinde?
üstteki mesajı editleyip ilave yaptım, tekrar bak istersen.

Yazı içinde sözlük yapılmış, onu kullanırsan 30 sn'den az sürer herhalde
Sözlük linki: http://www.ismailaydogan.com/emo/