Emolar uzayda yaşıyormuş doğru mu?
Türleri henüz çözülememiş.
Emo Forum
35
●1.715
- 02-09-2010, 07:03:45Eposta Aktivasyonu Gerekmektetürlerini çözmek zor bir şey değil kardeş, kısaca özenti gençlik diyelimAglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2010, 10:12:54merak etiginiz birşey varsa www.emoturka.com üye olun ögrenin Arkadaşlar.
- 22-09-2010, 10:08:10EM0Lara ozqüN MaqhaLé yhazdhırMaqh LazıM, q Lér q, ş Lér chhé faLaN 0LuNcha ozqüN shayhıLır hérhaLdhé BéN ßir şéyh sh0rMaqh ishtiyh0ruM; shiTéNiZ haYırLı 0LshN qißi ßüyhüqh-qhüçüqh harfLérLé NashıL yhazıyh0r ßu éM0Lar? BéN MéshéLa şu yhazıyhı N0rMaLdhé 3-4 shN dhé yhazarqhéN ßu şéqhiLdhé 30 shaNiyhédhé faLaN yhazaßiLdhiM. HaNqi harfLériN ßüyhüqh haNqi harfLériN qhüçüqh yhazıLachağı ßéLLi Mi éM0LarıN aLfaßéshiNdhé?Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
OHA !

Ama kötümsenmelerini yanlış buluyorum emolara çok yükleniyorlar 