• 02-09-2010, 06:36:22
    #28
    Emolar uzayda yaşıyormuş doğru mu?

    Türleri henüz çözülememiş.
  • 02-09-2010, 07:03:45
    #29
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emolar uzayda yaşıyormuş doğru mu?

    Türleri henüz çözülememiş.
    türlerini çözmek zor bir şey değil kardeş, kısaca özenti gençlik diyelim
  • 02-09-2010, 10:12:54
    #30
    merak etiginiz birşey varsa www.emoturka.com üye olun ögrenin Arkadaşlar.
  • 05-09-2010, 03:45:33
    #31
    Benim Bildigim Emo Dİye Okunuyor Sanırım : )
  • 22-09-2010, 02:59:07
    #32
    Heye Kardeş Gelin Bakın Ozaman
    Www.EmoTurka.Com
  • 22-09-2010, 03:12:00
    #33
    Çok acayip insanlar ya bu emolar Ama kötümsenmelerini yanlış buluyorum emolara çok yükleniyorlar
  • 22-09-2010, 03:17:01
    #34
    evet dogru sölüyorsun Kardeş. Emo'ların hepsi Türkçe'yi Katlediyor Sanıyorlar ama hepsi aynı degil genelde bakacak olursan herkes Türkçeyi bozuyor selam yazacakları yerde slm nbr nsl yazıyorlar buda bir Türkçe Katletme Demekdir.
  • 22-09-2010, 10:08:10
    #35
    Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstteki mesajı editleyip ilave yaptım, tekrar bak istersen.

    Yazı içinde sözlük yapılmış, onu kullanırsan 30 sn'den az sürer herhalde
    Sözlük linki: http://www.ismailaydogan.com/emo/
    EM0Lara ozqüN MaqhaLé yhazdhırMaqh LazıM, q Lér q, ş Lér chhé faLaN 0LuNcha ozqüN shayhıLır hérhaLdhé BéN ßir şéyh sh0rMaqh ishtiyh0ruM; shiTéNiZ haYırLı 0LshN qißi ßüyhüqh-qhüçüqh harfLérLé NashıL yhazıyh0r ßu éM0Lar? BéN MéshéLa şu yhazıyhı N0rMaLdhé 3-4 shN dhé yhazarqhéN ßu şéqhiLdhé 30 shaNiyhédhé faLaN yhazaßiLdhiM. HaNqi harfLériN ßüyhüqh haNqi harfLériN qhüçüqh yhazıLachağı ßéLLi Mi éM0LarıN aLfaßéshiNdhé?


    OHA !
  • 22-09-2010, 14:31:58
    #36
    Güzelmiş Emo Cevirici