kompedant adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Emo Forum
35
●1.715
- 02-09-2010, 06:04:39Üyeliği durdurulduYurtdışında da var mı bu emolardan, ayrıca "emo" diye mi okunuyor "imo" diye mi okunuyor?ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2010, 06:13:22Üyeliği durdurulduHelal olsunkompedant adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bir şey daha soracağım. Emo erkeklerin kıçıbaşı delik oluyor ya hocam. Ne düşünüyorsun onlar hakkında? Emonun erkeğiyle kızını yan yana koyunca bir fark göremiyorum bazen ben.
Mesela;
- İkisininde tek gözü kapalı
- İkiside aynı giyiniyor
- İkiside gözüne kalem, tırnağına oje sürüyor
.
.
..
Yanlışlıkla kız diye erkeklerle tanışan falan oluyor mu
böyle karışıklar bekliyorum ben
- 02-09-2010, 06:14:59Üyeliği durdurulduEmo değilsen emo olacaklara nasıl doğru bilgi vereceksinkompedant adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 02-09-2010, 06:25:21Eposta Aktivasyonu Gerekmekteemotional yani "duygulu" kelimesinden geliyor çok duygulu insanlar emolarugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2010, 06:27:51Üyeliği durdurulduKafalarına suya soksalar yüzlerinden duygu akacakmiraged adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2010, 06:32:49Üyeliği durdurulduMakyaj değil miydi oAlone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


http://video.google.com/videoplay?do...1100036325615#

