Konu
Emo Forum
02-09-2010, 06:04:39
#21
Alone
Üyeliği durduruldu
ugrboz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu emoluk emotion'dan mı türemiş acaba emolar çok duygulu ve hisli kişiler galiba
Yurtdışında da var mı bu emolardan, ayrıca "emo" diye mi okunuyor "imo" diye mi okunuyor?