ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu emoluk emotion'dan mı türemiş acaba emolar çok duygulu ve hisli kişiler galiba
Yurtdışında da var mı bu emolardan, ayrıca "emo" diye mi okunuyor "imo" diye mi okunuyor?