kompedant adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne blieyim kardeş emo nasıl olunur siteye üye olun girin bakın orda yazıyor ben emo degilim emo sitem var diye emo olacak degilim
Helal olsun ben bir şey daha soracağım. Emo erkeklerin kıçıbaşı delik oluyor ya hocam. Ne düşünüyorsun onlar hakkında? Emonun erkeğiyle kızını yan yana koyunca bir fark göremiyorum bazen ben.

Mesela;

- İkisininde tek gözü kapalı
- İkiside aynı giyiniyor
- İkiside gözüne kalem, tırnağına oje sürüyor
.
.
..

Yanlışlıkla kız diye erkeklerle tanışan falan oluyor mu böyle karışıklar bekliyorum ben