• 21-08-2010, 13:42:41
    #1
    Www.EmoTurka.Com sitemiz açılmıştır tüm üyelerimizi bekleriz.

    Türk emo sitesinin tek adresi hepinizi beklerim arkadaşlar.

    Www.EmoTurka.Com

    Emo , Emo Sitesi , Emo Forumu , EmoTurka | Emo Nedir ? Nasıl Emo Olunur ?
  • 01-09-2010, 23:28:00
    #2
    Konu GünceL
  • 02-09-2010, 02:08:24
    #3
    Allah bizi emoların şerrinden korusun hayırlı olsun
  • 02-09-2010, 02:11:51
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bir ara çok modaydı bu emo'lar internette de öyle ama şimdi pek esamesi yok, site için başarılar
  • 02-09-2010, 02:13:41
    #5
    kompedant adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu GünceL
    güncel olan ne siteyi açtın bilgilendirdin bitti gitti . sitenin açılması hergün güncel olacak birşey değil
  • 02-09-2010, 04:02:52
    #6
    Konu Günceli Bilerek Yazmadım farkı bir yere yazdım onu kopyala yapıştır en son bu kalmış başka bişey yazıyordum bunu yazdım silerken pc dondu bir daha düzeltemedim sonra siz yorum yazdınız. :S
  • 02-09-2010, 05:12:08
    #7
    kompedant adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu Günceli Bilerek Yazmadım farkı bir yere yazdım onu kopyala yapıştır en son bu kalmış başka bişey yazıyordum bunu yazdım silerken pc dondu bir daha düzeltemedim sonra siz yorum yazdınız. :S
    Emo olmak için ne yapmamız gerek ben de emo olmak istiyorum.
  • 02-09-2010, 05:31:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emo olmak için ne yapmamız gerek ben de emo olmak istiyorum.
    http://www.emoturka.com/forum/adim_a...rg-t54682.html

    bak üstteki linkte açıklamışlar, senin için sitede araştırıverdim.

    Edit:
    Alıntı
    makyaj..

    kızlarda göz kalemi far eyeliner dediğimiz olaylar var fazla detaya giremeyeceğim öünkü erkeğimama kızlar için de erkek içindeburda bi püf nokta söylemek istiyorum kızlar içinde erkekler içinde göz kalemi bence önemli detay


    oje

    siyah-mor genelde kızlar için genelde tercih edilesi renklerdir...erkekler içinse sadece siyah...
    Bence emo olmadan önce tekrar düşünün
  • 02-09-2010, 05:38:19
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.emoturka.com/forum/adim_a...rg-t54682.html

    bak üstteki linkte açıklamışlar, senin için sitede araştırıverdim.
    Emolara özgün makale yazdırmak lazım, g ler q, ş ler che falan olunca özgün sayılır herhalde

    Ben bir şey sormak istiyorum;

    siTeNiZ haYırLı oLsn gibi büyük-küçük harflerle nasıl yazıyor bu emolar? Ben mesela şu yazıyı normalde 3-4 sn de yazarken bu şekilde 30 saniyede falan yazabildim. Hangi harflerin büyük hangi harflerin küçük yazılacağı belli mi emoların alfabesinde?