tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emo olmak için ne yapmamız gerek ben de emo olmak istiyorum.
http://www.emoturka.com/forum/adim_a...rg-t54682.html

bak üstteki linkte açıklamışlar, senin için sitede araştırıverdim.

Edit:
Alıntı
makyaj..

kızlarda göz kalemi far eyeliner dediğimiz olaylar var fazla detaya giremeyeceğim öünkü erkeğimama kızlar için de erkek içindeburda bi püf nokta söylemek istiyorum kızlar içinde erkekler içinde göz kalemi bence önemli detay


oje

siyah-mor genelde kızlar için genelde tercih edilesi renklerdir...erkekler içinse sadece siyah...
Bence emo olmadan önce tekrar düşünün