Adın çıktıktan sonra sen bakıp çıksan ne olacak ki yok ben insanlıktan sıkıldım diyorsam sen bilirsin : P
İnsanların orjinal olduktan sonra kılık kıyafetine kesinlikle karışmam ve söz etmem çevremde de buna müsade etmem ama bu olay çok farklı aşağılamıyorum ama ne bileyim ne gerek var oje dar pantolon felan özenti marka ayakkabılara
Yok hocam bakıp çıkmayı bırak kafamı bile uzatmam
Muhabbet güzel Arkadaşlar. : )
Hocam kusura bakma konuyuda biraz dağıttık ama

insanların giyimiyle falan bir derdimiz yokta; Türkçe'yi katletmelerini pek sindiremiyorum ve bunun yanında erkek oje sürer mi arkadaş?