Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
shitéNiz hayhırLı 0LshuN

zZjjkadkja diye gülesim geldi bu emoluk zevkli mi acaba bi bakıp çıkma şansımız var mı?
"Arkadaşa bakıp çıkacağız biz" mi diyeceksin