Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.emoturka.com/forum/adim_a...rg-t54682.html

bak üstteki linkte açıklamışlar, senin için sitede araştırıverdim.
Ciddi mi söylediğimi sandın yoksa : P

Okudum yinede dar pantolon marka ayakkabılar tek gözü kapatmak oje felan yok ben beceremem bunları : P Bu yaştan sonra Emo değil Memoş felan diye adımız çıkar.