Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
shitéNiz hayhırLı 0LshuN

zZjjkadkja diye gülesim geldi bu emoluk zevkli mi acaba bi bakıp çıkma şansımız var mı?
Adın çıktıktan sonra sen bakıp çıksan ne olacak ki yok ben insanlıktan sıkıldım diyorsan sen bilirsin : P

İnsanların orjinal olduktan sonra kılık kıyafetine kesinlikle karışmam ve söz etmem çevremde de buna müsade etmem ama bu olay çok farklı aşağılamıyorum ama ne bileyim ne gerek var oje dar pantolon felan özenti marka ayakkabılara