• 11-05-2020, 00:18:33
    #28
    TrgySylr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bu temanın farklı zamanlarda alınmış 6 adet lisansı mevcut. temayı kuşlanıyorum. gayet güzel bir tema.

    profilinizde gördüğüm kadarı ile bir kaç tema satma işlemi yapmışsınız. bu temayı aldığımızda bildigim kadarı ile firma inceleme yapıyor ve sınırsız lisans olmasına rağmen aşırı kullanımda lisanslamayı durduruyor ve iptal ediyor. bu nedenle alan kişilerin satıp satmayacağını nereden bileceğiz. böyle bir durumda lisans satışı olursa eğer alan herkesi etkileyecektir. bu şekilde bir konunun önüne geçilmesi amacıyla bir önerim mevcut.

    alan 10 kişinin hepsine yıllık belirli sayıda işlem limiti verilmeli mesela ilk 6 ay içinde 5 olmak üzere yıllık 10 gibi.
    bu durum satış yapılmasını ve 10 kişilik ekibin hakkının yenmesinin önüne geçecektir.

    bu konudaki fikirlerinizi alabilirsem gelecek cevaplara göre bende katılabilirim.
    Hocam bunu detaylı diğer almak isteyen arkadaşların da fikrine sunmak lasım ama beni görüşüm şöyle. Şimdi bu çok fazla kullanım dediğimiz limit kaç acaba, ben duymadım böyle bir durum. Bildiğim kadarıyla @darkazov; hocam yazışıyor better studio ile. O bu konunda da bir bilgilendirme ister. Böyle bir kısıtlama varsa ona göre hareket ederiz. Örnek amaçlı mı 6 ay 5 lisans dediniz bilmiyorum ama sizin söylediğiniz oranlar bana düşük geldi.
  • 11-05-2020, 00:33:17
    #29
    robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunu detaylı diğer almak isteyen arkadaşların da fikrine sunmak lasım ama beni görüşüm şöyle. Şimdi bu çok fazla kullanım dediğimiz limit kaç acaba, ben duymadım böyle bir durum. Bildiğim kadarıyla @darkazov; hocam yazışıyor better studio ile. O bu konunda da bir bilgilendirme ister. Böyle bir kısıtlama varsa ona göre hareket ederiz. Örnek amaçlı mı 6 ay 5 lisans dediniz bilmiyorum ama sizin söylediğiniz oranlar bana düşük geldi.
    şöyle hocam fikrimi biraz daha detaylandırayım. yanlışım varsa fikirlerinizi iletirseniz memnun olurum.

    alacağımız lisans life time lisans gorunmekte. ancak bu lisansın bir paket altı agency lisans. yani bu işi yapan ajanslara önerilen lisans ve limit sayısı 5 adet.

    şimdi 10 kişi bu lisansı satın aldığımızda herkes 10 site kursa 100 lisans yapar. bunun dışında birileri satışa başlasa miktar daha da artar. diyelim ki 3 ay içinde 150 lisans alındı. bu adamlar demeyecek mi yahu arkadaş naptın sen satış mı yapıyorsun? yani yapımcı bunu kontrol ediyor bildigim kadarı ile biryerlerde okuduğumu hatırlıyorum internette ancak bulamadım maalesef.

    şimdi ben forumda bir konu açsam 25tl desem lisans başı 2 güne en az 10 lisans satsam parası çıkar. bu nedenle yapımcı da life time demesine karşın kontroller yapıyordur diye dusunuyorum. en kotu ihtimal bu lisansı aldığımızda eklenen domainlerin who is sorgusu çekilse hepsi başkası adına çıkacak. bunların hepsi sorun olur diye dusunuyorum. yoksa bende isterim tabii ki hep kullanayaım sınırsız olsun.

    aklıma gelenler bunlar.
  • 11-05-2020, 00:43:18
    #30
    TrgySylr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şöyle hocam fikrimi biraz daha detaylandırayım. yanlışım varsa fikirlerinizi iletirseniz memnun olurum.

    alacağımız lisans life time lisans gorunmekte. ancak bu lisansın bir paket altı agency lisans. yani bu işi yapan ajanslara önerilen lisans ve limit sayısı 5 adet.

    şimdi 10 kişi bu lisansı satın aldığımızda herkes 10 site kursa 100 lisans yapar. bunun dışında birileri satışa başlasa miktar daha da artar. diyelim ki 3 ay içinde 150 lisans alındı. bu adamlar demeyecek mi yahu arkadaş naptın sen satış mı yapıyorsun? yani yapımcı bunu kontrol ediyor bildigim kadarı ile biryerlerde okuduğumu hatırlıyorum internette ancak bulamadım maalesef.

    şimdi ben forumda bir konu açsam 25tl desem lisans başı 2 güne en az 10 lisans satsam parası çıkar. bu nedenle yapımcı da life time demesine karşın kontroller yapıyordur diye dusunuyorum. en kotu ihtimal bu lisansı aldığımızda eklenen domainlerin who is sorgusu çekilse hepsi başkası adına çıkacak. bunların hepsi sorun olur diye dusunuyorum. yoksa bende isterim tabii ki hep kullanayaım sınırsız olsun.

    aklıma gelenler bunlar.
    Söylediğiniz şekilde forumda bunun satışını yapan arkadaş var zaten, r10 yönetimi ile de görüşüyorum bu temanın satışı yapılması zaten hem etik değil hem de legal değil. O kişininde konusunun kapanacağını umuyorum yakın zamanda.

    Aklınızdaki sorular lifetime almak isteyen herkesin aklına gelebilecek sorular haklısınız. Dediğim gibi grup toplandığı taktirde sorduğunuz soruların hepsi firmaya şeffaf şekilde sorulacak.

    Hatta dileyen herkes betterstudio.com'da yer alan live chat kısmından aklına takılan soruları sorabilir. Ben şu an bahsettiğim arkadaşın konusuyla ilgili görüşüyorum zaten Türkiye yetkilileri ile iletişime geçeceğim yarın.
  • 11-05-2020, 00:46:00
    #31
    darkazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylediğiniz şekilde forumda bunun satışını yapan arkadaş var zaten, r10 yönetimi ile de görüşüyorum bu temanın satışı yapılması zaten hem etik değil hem de legal değil. O kişininde konusunun kapanacağını umuyorum yakın zamanda.

    Aklınızdaki sorular lifetime almak isteyen herkesin aklına gelebilecek sorular haklısınız. Dediğim gibi grup toplandığı taktirde sorduğunuz soruların hepsi firmaya şeffaf şekilde sorulacak.

    Hatta dileyen herkes betterstudio.com'da yer alan live chat kısmından aklına takılan soruları sorabilir. Ben şu an bahsettiğim arkadaşın konusuyla ilgili görüşüyorum zaten Türkiye yetkilileri ile iletişime geçeceğim yarın.
    firmaya sorulacaksa beni de yazabilirsiniz hocam.
  • 11-05-2020, 15:58:35
    #32
    +++++güncel kaç kişi olduk sayamadım ? merakle takip teyim.
  • 11-05-2020, 16:10:55
    #33
    berketurkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +++++güncel kaç kişi olduk sayamadım ? merakle takip teyim.
    şu an konuya katılıyorum yazan benimle birlikte 7 kişi oldu, fikrini değiştiren veya başka temaya geçen arkadaşlar varsa bildirirse sevinirim.

    @velican; @teknobizdeyiz; @robertokim; @ikincieldeguven; @TrgySylr; @berketurkoz;
  • 11-05-2020, 18:16:23
    #34
    darkazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu an konuya katılıyorum yazan benimle birlikte 7 kişi oldu, fikrini değiştiren veya başka temaya geçen arkadaşlar varsa bildirirse sevinirim.

    @velican; @teknobizdeyiz; @robertokim; @ikincieldeguven; @TrgySylr; @berketurkoz;
    Ben tamamım. Hatta hocam baktık 10 olamıyoruz kalan kalır. Parayı olduğumuz kişiye böleriz veya fazla ödeyen daha fazla tema limitine sahip olur. Bakarız duruma göre
  • 11-05-2020, 22:55:02
    #35
    robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben tamamım. Hatta hocam baktık 10 olamıyoruz kalan kalır. Parayı olduğumuz kişiye böleriz veya fazla ödeyen daha fazla tema limitine sahip olur. Bakarız duruma göre
    Haklısınız 400$/7 50$ küsür oluyor adam başı, tek başına alacak olsanız 69$ zaten her türlü daha karlı oluyor. Diğer arkadaşlarda fikirlerini belirtebilir mi acaba?

    bu arada kesinlikle forum içi veya forum dışı sadece lisans olarak temanın satışını yapmak yasak olacak. Ajans hizmeti olarak müşterilerinize site kurup satış yapabilirsiniz veya kendi sitelerinize kurabilirsiniz.
  • 12-05-2020, 00:02:53
    #36
    darkazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız 400$/7 50$ küsür oluyor adam başı, tek başına alacak olsanız 69$ zaten her türlü daha karlı oluyor. Diğer arkadaşlarda fikirlerini belirtebilir mi acaba?

    bu arada kesinlikle forum içi veya forum dışı sadece lisans olarak temanın satışını yapmak yasak olacak. Ajans hizmeti olarak müşterilerinize site kurup satış yapabilirsiniz veya kendi sitelerinize kurabilirsiniz.
    Şöyle onları da ekleyelim.

    @velican;@teknobizdeyiz;@robertokim;@ikincieldeguven;@TrgySylr;@berketurkoz;