Temayı satın aldık. teşekkürler.
55
●2.774
- 10-05-2020, 22:47:44Hakaretten engelleneceksin. 8 günlük üyesin gelip burda bozuk üslupla hakaret yağdırıyorsun, hakkında multi üyelik konusu var.WebGelir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca benim tema alma gibi bir arzum yok. Ama senin şuan yazdığın ile önceki mesajlarında çok çelişkili, sende almak istediğini söylemişsin.
Ve seni yada adamlığını r10 gün sayınla kıyaslamadım. 6 günlük üyeye nasıl bu kadar güvenilidiğini merak ettim. Ve kinaye yaptığını gördüm. Ama görüyorum ki sizin adamlık ile yaralarınız var ki bu şekilde anlamışsınız. - 10-05-2020, 23:08:19Firma ile görüşüyorum hocam, şu an 6 kişi olduk.robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2020, 23:15:41Daha önce de almak isteyen olmuş forumda. Ama yeterli sayıya ulaşamamışlar. Ben onlara konu linkini atacağım. 10 kişi olalım bir an öncedarkazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2020, 23:38:10milyonluk projeler yönetiyorsun ama yazdığın cümleyi anlamak için en az 3 kere okumak gerekiyor. Lütfen konuya daha fazla yazmayın rica ediyorum.WebGelir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2020, 23:53:31x kişisine ulaşıp, domain adınızı vereceksiniz bu kadar. Onun dışında gelecek updateler vs. her şey otomatik olarak wordpress panelinden halledebiliyorsunuz.TrgySylr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2020, 00:10:32bende bu temanın farklı zamanlarda alınmış 6 adet lisansı mevcut. temayı kuşlanıyorum. gayet güzel bir tema.darkazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
profilinizde gördüğüm kadarı ile bir kaç tema satma işlemi yapmışsınız. bu temayı aldığımızda bildigim kadarı ile firma inceleme yapıyor ve sınırsız lisans olmasına rağmen aşırı kullanımda lisanslamayı durduruyor ve iptal ediyor. bu nedenle alan kişilerin satıp satmayacağını nereden bileceğiz. böyle bir durumda lisans satışı olursa eğer alan herkesi etkileyecektir. bu şekilde bir konunun önüne geçilmesi amacıyla bir önerim mevcut.
alan 10 kişinin hepsine yıllık belirli sayıda işlem limiti verilmeli mesela ilk 6 ay içinde 5 olmak üzere yıllık 10 gibi.
bu durum satış yapılmasını ve 10 kişilik ekibin hakkının yenmesinin önüne geçecektir.
bu konudaki fikirlerinizi alabilirsem gelecek cevaplara göre bende katılabilirim. - 11-05-2020, 00:17:28Düşünceniz gayet yerinde hocam. Zaten olur da 10 kişilik ekibi toplarsak lisansı satın almadan önce firma ile iletişim kurulacak, ilerde mağdur olmamak için. Dediğiniz gibi herkese 6 aylık veya 1 senelik belli bir kota koyulabilir, bunu yine grup toplandığı taktirde herkesin ortak kararı ile karar veririz.TrgySylr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)) tema sırketlerı de aptal degıl sızın gıbılerı teker teker avlıyor dava acıyorlar