• 10-05-2020, 20:33:17
    #19
    Durum nedir acaba hocam @darkazov;
  • 10-05-2020, 22:47:44
    #20
    WebGelir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @kuleli; eziklik sizin içinize işlemiş. adamlığı r10daki gün sayısına göre mı değerlendiriyorsun. sen yaşın kadar web aleminde projem var benim. milyonluk projeleri yönetiyorum vs. ggerçi ona da ınanmazsınız parasız veletler sizi. 5 kısı toplanıp tema alcaklar bak sen )) tema sırketlerı de aptal degıl sızın gıbılerı teker teker avlıyor dava acıyorlar hadi hayırlı traslar smdı. aksam aksam guldurdunuz benı ya
    Hakaretten engelleneceksin. 8 günlük üyesin gelip burda bozuk üslupla hakaret yağdırıyorsun, hakkında multi üyelik konusu var.

    Ayrıca benim tema alma gibi bir arzum yok. Ama senin şuan yazdığın ile önceki mesajlarında çok çelişkili, sende almak istediğini söylemişsin.

    Ve seni yada adamlığını r10 gün sayınla kıyaslamadım. 6 günlük üyeye nasıl bu kadar güvenilidiğini merak ettim. Ve kinaye yaptığını gördüm. Ama görüyorum ki sizin adamlık ile yaralarınız var ki bu şekilde anlamışsınız.
  • 10-05-2020, 23:08:19
    #21
    robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durum nedir acaba hocam @darkazov;
    Firma ile görüşüyorum hocam, şu an 6 kişi olduk.
  • 10-05-2020, 23:15:41
    #22
    darkazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firma ile görüşüyorum hocam, şu an 6 kişi olduk.
    Daha önce de almak isteyen olmuş forumda. Ama yeterli sayıya ulaşamamışlar. Ben onlara konu linkini atacağım. 10 kişi olalım bir an önce
  • 10-05-2020, 23:38:10
    #23
    WebGelir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @kuleli; multi uyelık konusu falan yok gel ispat et. ben kımseye hakaret etmedım. yenı uyesın deyıp ayrımcılık yapan sensın. boyle ezmeye calısırsan cevabını alırsın. hadı hayırlı ısler.
    tavsıyemi dinleyip firmayla yazısmıs adam. bak adam bile benım uyarımı dinlemiş yazmış. sızın ıyılıgınız ıcın uyarıyorum yaptıgınız muameleye bak
    milyonluk projeler yönetiyorsun ama yazdığın cümleyi anlamak için en az 3 kere okumak gerekiyor. Lütfen konuya daha fazla yazmayın rica ediyorum.
  • 10-05-2020, 23:50:04
    #24
    sormak istediğim konu şu. diyelim ki tema life time olarak alındı. x kişisi adına. herkes yeni aldığı domain için nasıl lisans alacak?
  • 10-05-2020, 23:53:31
    #25
    TrgySylr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sormak istediğim konu şu. diyelim ki tema life time olarak alındı. x kişisi adına. herkes yeni aldığı domain için nasıl lisans alacak?
    x kişisine ulaşıp, domain adınızı vereceksiniz bu kadar. Onun dışında gelecek updateler vs. her şey otomatik olarak wordpress panelinden halledebiliyorsunuz.
  • 11-05-2020, 00:10:32
    #26
    darkazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    x kişisine ulaşıp, domain adınızı vereceksiniz bu kadar. Onun dışında gelecek updateler vs. her şey otomatik olarak wordpress panelinden halledebiliyorsunuz.
    bende bu temanın farklı zamanlarda alınmış 6 adet lisansı mevcut. temayı kuşlanıyorum. gayet güzel bir tema.

    profilinizde gördüğüm kadarı ile bir kaç tema satma işlemi yapmışsınız. bu temayı aldığımızda bildigim kadarı ile firma inceleme yapıyor ve sınırsız lisans olmasına rağmen aşırı kullanımda lisanslamayı durduruyor ve iptal ediyor. bu nedenle alan kişilerin satıp satmayacağını nereden bileceğiz. böyle bir durumda lisans satışı olursa eğer alan herkesi etkileyecektir. bu şekilde bir konunun önüne geçilmesi amacıyla bir önerim mevcut.

    alan 10 kişinin hepsine yıllık belirli sayıda işlem limiti verilmeli mesela ilk 6 ay içinde 5 olmak üzere yıllık 10 gibi.
    bu durum satış yapılmasını ve 10 kişilik ekibin hakkının yenmesinin önüne geçecektir.

    bu konudaki fikirlerinizi alabilirsem gelecek cevaplara göre bende katılabilirim.
  • 11-05-2020, 00:17:28
    #27
    TrgySylr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bu temanın farklı zamanlarda alınmış 6 adet lisansı mevcut. temayı kuşlanıyorum. gayet güzel bir tema.

    profilinizde gördüğüm kadarı ile bir kaç tema satma işlemi yapmışsınız. bu temayı aldığımızda bildigim kadarı ile firma inceleme yapıyor ve sınırsız lisans olmasına rağmen aşırı kullanımda lisanslamayı durduruyor ve iptal ediyor. bu nedenle alan kişilerin satıp satmayacağını nereden bileceğiz. böyle bir durumda lisans satışı olursa eğer alan herkesi etkileyecektir. bu şekilde bir konunun önüne geçilmesi amacıyla bir önerim mevcut.

    alan 10 kişinin hepsine yıllık belirli sayıda işlem limiti verilmeli mesela ilk 6 ay içinde 5 olmak üzere yıllık 10 gibi.
    bu durum satış yapılmasını ve 10 kişilik ekibin hakkının yenmesinin önüne geçecektir.

    bu konudaki fikirlerinizi alabilirsem gelecek cevaplara göre bende katılabilirim.
    Düşünceniz gayet yerinde hocam. Zaten olur da 10 kişilik ekibi toplarsak lisansı satın almadan önce firma ile iletişim kurulacak, ilerde mağdur olmamak için. Dediğiniz gibi herkese 6 aylık veya 1 senelik belli bir kota koyulabilir, bunu yine grup toplandığı taktirde herkesin ortak kararı ile karar veririz.