@kuleli; multi uyelık konusu falan yok gel ispat et. ben kımseye hakaret etmedım. yenı uyesın deyıp ayrımcılık yapan sensın. boyle ezmeye calısırsan cevabını alırsın. hadı hayırlı ısler.
tavsıyemi dinleyip firmayla yazısmıs adam. bak adam bile benım uyarımı dinlemiş yazmış. sızın ıyılıgınız ıcın uyarıyorum yaptıgınız muameleye bak
milyonluk projeler yönetiyorsun ama yazdığın cümleyi anlamak için en az 3 kere okumak gerekiyor. Lütfen konuya daha fazla yazmayın rica ediyorum.