Temayı satın aldık. teşekkürler.
55
●2.774
- 08-05-2020, 12:36:57Hocam dahil olmak istiyorum. Lisans yönetimi nasıl olacak detayları öğrenebilir miyim
- 08-05-2020, 18:47:43@darkazov; 5 kısı olduk benım ustumden alabılırz onda da sorun yok. lakin firmanın kullanım şartlarını okudunuz mu? bu kurallara uygun mu ve farklı iplerden girip yüklediğimiz tespit edilirse sözleşmemiz dolayısıyla aboneliğimizin iptal edilme riski nedir? bence bunu şirkete bir mail atarak soralım herkesin içi rahat olsun. o kadar emek verdikten sonra kimse sitesinin kapanmasını istemez.
- 08-05-2020, 19:02:32Hocam şirketler, işyerlerinde birden fazla bilgisayar var. Onların alıp kullanması gibi bizim de sorun olmaz ama yine de mail atılabilirWebGelir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2020, 19:03:01kardeşim sen ciddiye aldın sanırım önceki mesajı, 6 günlük üyesiniz lütfen çıkabilir misin konudanWebGelir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

hocam https://www.r10.net/wordpress-temala...ya-lutfen.htmlrobertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha önce forumdan çok kez toplanıp tema alındı diye biliyorum
arkadaşlar şu an 5 kişiyiz, bakalım 5 kişi daha toplayabilirsek lifetime access alalım, yoksa agency club için toplanıp konuşuruz.
@velican; @teknobizdeyiz; @robertokim; @berketurkoz; - 08-05-2020, 19:12:30Ben diğer arkadaşlarıma da fikrimi belirteyim. Eğer çok acil projeleriniz yoksa 10 kişi olmak için bekleyelim biraz. Çünkü agency club alacağımız ücretten biraz daha fazla verip sınırsız domain hakkı edinmek mantıklı.darkazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2020, 23:55:31Haha bende ilk mesajınıza şaşırıp üyenin profiline girdim. 6 günlük üye kim bu diye. Akşam akşam güldürdündarkazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
