WebGelir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@darkazov; 5 kısı olduk benım ustumden alabılırz onda da sorun yok. lakin firmanın kullanım şartlarını okudunuz mu? bu kurallara uygun mu ve farklı iplerden girip yüklediğimiz tespit edilirse sözleşmemiz dolayısıyla aboneliğimizin iptal edilme riski nedir? bence bunu şirkete bir mail atarak soralım herkesin içi rahat olsun. o kadar emek verdikten sonra kimse sitesinin kapanmasını istemez.
kardeşim sen ciddiye aldın sanırım önceki mesajı, 6 günlük üyesiniz lütfen çıkabilir misin konudan

robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şirketler, işyerlerinde birden fazla bilgisayar var. Onların alıp kullanması gibi bizim de sorun olmaz ama yine de mail atılabilir
hocam https://www.r10.net/wordpress-temala...ya-lutfen.html

daha önce forumdan çok kez toplanıp tema alındı diye biliyorum

arkadaşlar şu an 5 kişiyiz, bakalım 5 kişi daha toplayabilirsek lifetime access alalım, yoksa agency club için toplanıp konuşuruz.
@velican; @teknobizdeyiz; @robertokim; @berketurkoz;