Haklısınız 400$/7 50$ küsür oluyor adam başı, tek başına alacak olsanız 69$ zaten her türlü daha karlı oluyor. Diğer arkadaşlarda fikirlerini belirtebilir mi acaba?
bu arada kesinlikle forum içi veya forum dışı sadece lisans olarak temanın satışını yapmak yasak olacak. Ajans hizmeti olarak müşterilerinize site kurup satış yapabilirsiniz veya kendi sitelerinize kurabilirsiniz.
Şöyle onları da ekleyelim.
@velican;
@teknobizdeyiz;
@robertokim;
@ikincieldeguven;
@TrgySylr;
@berketurkoz;