robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben tamamım. Hatta hocam baktık 10 olamıyoruz kalan kalır. Parayı olduğumuz kişiye böleriz veya fazla ödeyen daha fazla tema limitine sahip olur. Bakarız duruma göre
Haklısınız 400$/7 50$ küsür oluyor adam başı, tek başına alacak olsanız 69$ zaten her türlü daha karlı oluyor. Diğer arkadaşlarda fikirlerini belirtebilir mi acaba?

bu arada kesinlikle forum içi veya forum dışı sadece lisans olarak temanın satışını yapmak yasak olacak. Ajans hizmeti olarak müşterilerinize site kurup satış yapabilirsiniz veya kendi sitelerinize kurabilirsiniz.