• 03-12-2022, 19:34:54
    #1
    Herkese Selamlar,

    Son zamanlarda (özellikle bu yıl genelinde) adını sıkça duymaya başladığım ve Türkiye'de hakkında pekte konusu olmayan, Oxygen Builder eklentisini kullanan arkadaşların düşüncelerini ve deneyimlerini bizlerle paylaşması için böyle bir konu açmak istedim.

    Yakın zamanda wordpress hizmeti almak isteyen birçok kişi de özellikle oxygen builder talebinde bulunmaya başladı. Bende bu eklentiyi biraz kullanma fırsatı buldum ve ilk deneyimlerime göre bahsedildiği kadar performanslı olduğunu gördüm. Kullanımı elementor v.b eklentilere kıyasla biraz daha karmaşık olsa da özellikle geliştiriciler için epey kullanışlı bir eklenti gibi geldi.

    Oxygen builder kullanan arkadaşların eklenti ile ilgili düşüncelerini ve faydalı yorumlarını konu altında bizlerle paylaşmalarını rica ediyorum.
  • 03-12-2022, 20:02:46
    #2
    Kurumsal PLUS
    Performans odaklı. Firma yeni bir oluşturucu daha çıkardı. Oxygen büyük ihtimal belki bir süre sonra ikinci plana atılacak. Bu konu hakkında topluluktan çok fazla kötü yorum aldı. Ömürlük planlarin uzun sürdürebilir bı hizmet olmadığını anlayıp yıllık plana geçecekler çok yakında.
    Bana kalırsa gutenberg ve elementor hiçbir zaman bitmeyecek. Ozellestirebilirlik açısından elementor lider. Performans açısından gutenberg lider.
  • 03-12-2022, 20:19:46
    #3
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Performans odaklı. Firma yeni bir oluşturucu daha çıkardı. Oxygen büyük ihtimal belki bir süre sonra ikinci plana atılacak. Bu konu hakkında topluluktan çok fazla kötü yorum aldı. Ömürlük planlarin uzun sürdürebilir bı hizmet olmadığını anlayıp yıllık plana geçecekler çok yakında.
    Bana kalırsa gutenberg ve elementor hiçbir zaman bitmeyecek. Ozellestirebilirlik açısından elementor lider. Performans açısından gutenberg lider.
    Yeni çıkardıkları oluşturucu hangisi hocam? Açıkçası bende ömürlük plan ile ilgili mesaji gördükten sonra kenarda dursun diye lisans aldım, duruma göre elementordan oxygene geçiş yapmayı düşünüyorum artık. Fakat dediğiniz gibi elementor hiçbir zaman bitmeyecektir bana göre. Özellikle performans alanında iyileştirmeler gelmeye devam ederse oxygenin işi biraz daha zor olacaktır diye düşünüyorum.
  • 03-12-2022, 20:22:12
    #4
    Kurumsal PLUS
    Bizzat lisans sahibi ve satın alan birisi olarak kullanıyorum performans acısından Elementor'dan cok daha iyi. Ama özelleştirme açısından aynı şeyi söyleyemem.
  • 03-12-2022, 20:38:51
    #5
    Kurumsal PLUS
    Screwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni çıkardıkları oluşturucu hangisi hocam? Açıkçası bende ömürlük plan ile ilgili mesaji gördükten sonra kenarda dursun diye lisans aldım, duruma göre elementordan oxygene geçiş yapmayı düşünüyorum artık. Fakat dediğiniz gibi elementor hiçbir zaman bitmeyecektir bana göre. Özellikle performans alanında iyileştirmeler gelmeye devam ederse oxygenin işi biraz daha zor olacaktır diye düşünüyorum.
    https://breakdance.com/ oxygen bitecek bunu yükseltecekler.
  • 03-12-2022, 21:04:48
    #6
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://breakdance.com/ oxygen bitecek bunu yükseltecekler.
    Evet gerçekten buna ayrı bir ödenmişler gibi 😀 Oxygeni geliştirmeyi bırakmazlar ama bence hocam. Dediğiniz geri plana atabilirler ama geliştirmeyi de ihtmal etmezler. Yoksa dediğiniz gibi kullanıcılar büyük ses çıkarır bana göre.
  • 03-12-2022, 21:06:52
    #7
    Psyduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizzat lisans sahibi ve satın alan birisi olarak kullanıyorum performans acısından Elementor'dan cok daha iyi. Ama özelleştirme açısından aynı şeyi söyleyemem.
    Bende birkaç gün önce lisans alabildim. Özelleştirme alanında henüz çok işlem yapamadım ama sisteme aşina olduktan sonra yapılamayacak bir özelleştirme olmaz gibi geliyor. Tabi kod yazabilmekte gerekli, elementor gibi olmayacaktır.
  • 05-12-2022, 09:12:37
    #8
    flatsome kullanmış biri olarak oxygeni yeterli bulmuyorum. özellikle blog kısmında düzenleme yapmak imkansıza yakın. kendi şablonları var ancak çok kötü ve eski tasarıma sahipler. ancak ben html css ve azda olsa php biliyorum kendim row column oluşturarak tasarım oluşturabilirim diyorsanız kullanabilirsiniz elbette. şuan bricks ve brizy builderlarını araştırmaktayım.
  • 10-01-2023, 22:06:08
    #9
    Oxygen ve sonradan cikarttiklari Breakdance lisanslarina sahibim. Oxygen performans odaklidir...
    Ama siradan musterilere ucu, hizli ve guzel gorunen site yapmak istiyorsaniz oxygenle 10 saat harcarsiniz, Elementor ile 1-2 saat.