flatsome kullanmış biri olarak oxygeni yeterli bulmuyorum. özellikle blog kısmında düzenleme yapmak imkansıza yakın. kendi şablonları var ancak çok kötü ve eski tasarıma sahipler. ancak ben html css ve azda olsa php biliyorum kendim row column oluşturarak tasarım oluşturabilirim diyorsanız kullanabilirsiniz elbette. şuan bricks ve brizy builderlarını araştırmaktayım.