Herkese Selamlar,

Son zamanlarda (özellikle bu yıl genelinde) adını sıkça duymaya başladığım ve Türkiye'de hakkında pekte konusu olmayan, Oxygen Builder eklentisini kullanan arkadaşların düşüncelerini ve deneyimlerini bizlerle paylaşması için böyle bir konu açmak istedim.

Yakın zamanda wordpress hizmeti almak isteyen birçok kişi de özellikle oxygen builder talebinde bulunmaya başladı. Bende bu eklentiyi biraz kullanma fırsatı buldum ve ilk deneyimlerime göre bahsedildiği kadar performanslı olduğunu gördüm. Kullanımı elementor v.b eklentilere kıyasla biraz daha karmaşık olsa da özellikle geliştiriciler için epey kullanışlı bir eklenti gibi geldi.

Oxygen builder kullanan arkadaşların eklenti ile ilgili düşüncelerini ve faydalı yorumlarını konu altında bizlerle paylaşmalarını rica ediyorum.