RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://breakdance.com/ oxygen bitecek bunu yükseltecekler.
Evet gerçekten buna ayrı bir ödenmişler gibi 😀 Oxygeni geliştirmeyi bırakmazlar ama bence hocam. Dediğiniz geri plana atabilirler ama geliştirmeyi de ihtmal etmezler. Yoksa dediğiniz gibi kullanıcılar büyük ses çıkarır bana göre.