Performans odaklı. Firma yeni bir oluşturucu daha çıkardı. Oxygen büyük ihtimal belki bir süre sonra ikinci plana atılacak. Bu konu hakkında topluluktan çok fazla kötü yorum aldı. Ömürlük planlarin uzun sürdürebilir bı hizmet olmadığını anlayıp yıllık plana geçecekler çok yakında.
Bana kalırsa gutenberg ve elementor hiçbir zaman bitmeyecek. Ozellestirebilirlik açısından elementor lider. Performans açısından gutenberg lider.
Yeni çıkardıkları oluşturucu hangisi hocam? Açıkçası bende ömürlük plan ile ilgili mesaji gördükten sonra kenarda dursun diye lisans aldım, duruma göre elementordan oxygene geçiş yapmayı düşünüyorum artık. Fakat dediğiniz gibi elementor hiçbir zaman bitmeyecektir bana göre. Özellikle performans alanında iyileştirmeler gelmeye devam ederse oxygenin işi biraz daha zor olacaktır diye düşünüyorum.